Pedagogové

Gymnázium disponuje zkušeným týmem učitelů.

Mgr. Eva Skalová

zástupkyně ředitelky školy

Třídní učitelka 1. B

Anglický jazyk
Občanský a společenskovědní základ
Tělesná výchova

skalova.eva@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, učitelství pro 1. stupeň ZŠ a anglický jazyk. Studijní pobyt ve Švédsku v Uppsale – studijní program  multiculture. ČVUT – program CŽV – anglický jazyk pro 2. a 3. stupeň. Univerzita Karlova - Ped. Fakulta - Ústav pro výzkum a rozvoj vzdělávání  - doktorské studium

Stáže: Jacobs University, Brémy – učitel českého jazyka

Co mě vystihuje?

Motto: „Přes překážky ke hvězdám.“
Věřím, že každá překážka nás může posílit a posunout dál – pokud máme odvahu jít za svými cíli.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Chci v žácích probouzet zájem a radost z učení. Největší odměnou je pro mě, když si k předmětu vytvoří vztah, který přetrvá – třeba i na celý život. Vzdělávání vnímám jako cestu, na které učitel inspiruje, podporuje a pomáhá růst nejen znalostem, ale i osobnosti.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda odpočívám aktivně i pasivně. Miluju sport a cestování, ale stejně tak si užívám klidné chvíle s knihou – třeba na zahradě nebo u moře. Velmi ráda také trávím čas se svou rodinou.

Mgr. Tomáš Balvín

Třídní učitel 1. A

Anglický jazyk .

balvint@skolamichael.cz



.

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, obor Anglistika-amerikanistika a filologie anglického jazyka se zaměřením na britskou literaturu, Vysoká škola evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích - studium učitelství.

Co mě vystihuje?

Považuji se za zodpovědného a samostatného člověka, který se neustále snaží rozvíjet své schopnosti a učit se nové věci. Preferuji individuální přístup a efektivní práci, která vede k dosažení konkrétních výsledků.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Ve vzdělávání považuji za důležité poskytovat studentům nástroje pro hlubší porozumění, které mohou využít nejen v konkrétním předmětu, ale i v širším kontextu. Klíčem je rozvoj dovedností, které jim pomohou orientovat se ve světě kolem nich.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Mimo školu se věnuji aktivně i pasivně hudbě a sportu.

Mgr. Andrea Ehret

Estetická výchova - výtvarná výchova
Anglický jazyk

ehreta@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Fakulta umění a Fakulta humanitních a přírodních věd v Prešově- magisterské studium. Studijní pobyty a umělecké rezidence - USA, Francie, Indie. Celoživotně výcviky a kurzy mindfulness, arteterapie, wellbeing.

Co mě vystihuje?

Kreativita v životě, výuce i tvorbě.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Partenský přístup ke studentům, podpora kreativity a individuální cesty studentů k jejich vlastnímu sebevyjádření, respektující prostředí školy.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Maluju, chodím do divadla a za kulturou, moc ráda cestuji a sleduji se synem staré filmy.

PhDr. Mag. Pavel Vrbík

Němecý jazyk
Základy společenských věd .

vrbikp@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

FF UK Praha – výchova a vzdělávání dospělých/teorie kultury

Univerzita Vídeň – filozofie, sociologie

1985 – 1991 – pracovní činnost v Rakousku, Společnost pro politickou osvětu při Univerzitě Innsbruck, Nápravné zařízení pro alkoholiky a drogově závislé ve Vídni, Zemský pracovní úřad Vídeň, kromě toho příležitostný herec malých rolí ve filmu, TV a v divadle.

1991 – doposud středoškolský a vysokoškolský učitel, překladatel a lektor ve firemním vzdělávání

Co mě vystihuje?

Na to se snažím přijít celý život. Stále neztrácím naději, že se mi to podaří.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Aby mělo smysl.

Co dělám, když nejsem ve škole?

S oblibou prokrastinuji a zcela nevážně filozofuji, o čemž píšu a natáčím zábavná videa.

Mgr. Michaela Horáková .

Tělesná výchova

horakovami@skolamichael.cz

Více

*medailonek bude doplňen

BcA. David Franklin, AB et MA

Anglický jazyk

franklind@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Harvard College, obor kulturní antropologie, Boston School of the Museum of Fine Arts, obory grafické umění / videa / performance. Université Paris 8 St-Denis, obor "Kognice, jazyk, interakce: digitální kultura a komunikace".

Co mě vystihuje?

Lidský, intelektuální, somatický i umělecký multitool

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Společný růst a vzájemná inspirace učitele a studenta.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Cvičím a učím japonské nebojové umění Shintaido (černý pás 4. úrovně v oboru shintaido karate). Trávím čas s rodinou a přáteli, rád si povídám s lidmi, kteří mají různé názory, často jiné než mám já.

Mgr. Lenka Jaklová
.

Dějepis

jakloval@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Filosofická Fakulta Univerzity Palackého,
„Finnish Education“ – všeobecný vzdělávací kurz pro učitele, Helsinky, Finsko,
„The Knights Hospitallers“ - kurz pro učitele dějepisu, Valetta, Malta

Co mě vystihuje?

Intelektuálně založený pedagog se zdravým životním stylem, hledající nové vzdělávací výzvy

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Zpětná vazba studentů, moderní přístupy k výuce a rozvoj jak studenta tak mne samotné.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda sportuji - jízda na kole, turistika, cestuji, věnuji se četbě a vařím.

Bc. Julie Salabová
.

Geografie a geologie

salabovaj@gymplmichael.cz

Více

*medailonek bude doplňen

Diego Hernández Conesa

Španělský jazyk

hecond@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

  • Studoval jsem na Colegio Don Bosco (Salesiáni).

  • Univerzita v Alicante:

    • 1994–1999: titul v oboru Podniková ekonomika

    • 2002–2004: bakalářský titul v oboru E-Business

    • 2009–2011: magisterský titul v oboru Výuka španělštiny a angličtiny jako cizích jazyků

Profesní zkušenosti

  • 2009–2011: Učitel španělštiny a angličtiny (Academia YaHablas, Alicante)

  • 2012–2014: Učitel španělštiny (Gymnázium Františka Křižíka, Gymnázium L. Pika a jazyková škola INTERKONTAKTS, Plzeň)

  • 2014–2016: Lektor španělštiny a školitel praxe na SAXION University of Applied Sciences (Nizozemsko)

  • 2016–2019: Učitel španělštiny a angličtiny (jazyková škola EUFRAT, Plzeň)

  • 2020–2025: Online výuka španělštiny a angličtiny (Praha)

  • 2023–2024: Učitel španělštiny na Gymnáziu Na Vítězné pláni (Praha)

Co mě charakterizuje?

Mám smysl pro humor, který se snažím vkládat i do výuky. Jsem ambiciózní, ale vždy se snažím stanovovat si reálné cíle.

Co je pro mě důležité ve vzdělávání?

  • Vzájemná empatie, respekt a přátelský vztah mezi učitelem a žákem

  • Uplatnění získaných znalostí v praxi a podpora kritického myšlení

  • A samozřejmě, aby nás to všechny bavilo :-)

Co dělám, když neučím?

Rád hraju a sleduji tenis a basketbal, cestuji, poslouchám rock, chodím do přírody, zajímám se o výzkum a miluju koupání v moři – i když tady v Česku si vystačím i s řekou nebo rybníkem :-)

Mgr. Renáta Drábová
.

Český jazyk a literatura

drabovar@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta UK Praha, obor český jazyk, občanská nauka. Mám za sebou různá školení, např. personalistika v malém a středním podniku, vedení projektů, ke střednímu článku, k projektu Kurikulum atd.

Co mě vystihuje?

Zodpovědnost, empatie, náročnost, smysl pro humor.

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Důležitý je vzájemný respekt, pozitivní motivace a podpora žáků na jejich cestě za vzděláním.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda čtu, koukám na filmy, scházím se s rodinou, přáteli a plním přání své kočičí spolubydlící.

Mgr. Martin Šilha
.

Informatika

silham@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Vystudoval jsem systémové inženýrství, ale profesně se zabývám různými oblastmi propojenými s informatikou (alternativními měnami, uzemním plánováním, ...)

Co mě vystihuje?

Nemám teď čas řešit time management... :-)

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Vzdělání má být prostředek jak rychle a efektivně dosahovat vytyčených cílů.

Co dělám, když nejsem ve škole?

To se moc často nestává. :-) Ale když zrovna ve škole nejsem, tak se hýbu, jím nebo spím.

Ing. Jakub Havlíček
.

Fyzika

havlicekj@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Nanotechnologie titul Ing., probíhající phd studium didaktiky fyziky, práce v primárním výzkumu plazmatu generovaného pulsními lasery, podíl na zakládání nových základních i středních škol v Praze, poradenství v oblasti optimalizace financování výzkumu a vývoje, soukromá praxe v doučování a přípravě žáků na zkoušky, vedení volnočasových aktivit na ZŠ

Co mě vystihuje?

přímočarost

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

svoboda

Co dělám, když nejsem ve škole?

umění

Mgr. Matouš Lomnický
.

Matematika

lomnicky.matous@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Mojí alma mater jest Univerzita Karlova konkrétněji Přírodovědecká fakulta, na které jsem vystudoval (dvou)obor učitelství biologie (a matematiky) pro střední školy. Matematiku jsem absolvoval na MFF UK, na které mě nejvíce ovlivnil můj vedoucí diplomové práce doc. RNDr. Zdeněk Hedrlín, CSc.

Co by učitel jsem činný přes deset let. Za tu dobu jsem absolvoval bezpočet dalších kurzů DVPP (dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků) a to s výsledkem takovým, že člověk by měl dělat svojí práci tak, aby ho autenticky bavila a dávala mu smysl.

Co mě vystihuje?

Obvykle slova druhých lidí. O sobě lžu jen v superlativech.

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Dobrá kvalita“ - když mě někdo učí, abych měl pocit, že ho to baví, že mi to chce předat a může mi předat něco, co obohatí můj vnitřní svět.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Pšt! Jsem za školou…nebo se svojí rodinou.

Mgr. Iva Kožená
.

Biologie

kozenai@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Vystudovala jsem Laboratorní diagnostiku na Farmaceutické fakultě Univerzity Karlovy a v současnosti pokračuji ve studiu pedagogiky na Přírodovědecké fakultě Univerzity Karlovy.

Co mě vystihuje?

Jsem přátelská, trpělivá a empatická. Dokážu se rychle přizpůsobit situaci a mám radost, když mohu pomoci druhým.

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Ve vzdělávání je pro mě klíčové nejen předávat žákům vědomosti, ale také rozvíjet jejich zvídavost, samostatnost a schopnost kriticky přemýšlet. Chci, aby si ze školy odnesly nejen znalosti, ale také dovednosti a hodnoty, které využijí v budoucím životě. 

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ve volném čase nejraději cestuji a poznávám nová místa, kultury i lidi. Ráda si také odpočinu u dobré knihy nebo při procházkách se svým pejskem.

Další kroky

Nepromeškejte důležité termíny a připravte se na studium u nás!

Navštivte nás na
Dni otevřených dveří

Poznáte náš tým, prohlédnete si budovu a získáte informace o přijímačkách.

Podejte přihlášku včas a zajistěte si své místo v lavici

Termín pro podání přihlášek pro školní rok 2026/2027 je od 1. do 20. února 2026.

Zavoláme vám zpět