Pedagogové

Na Gymnáziu působí mladý a zkušený tým pedagogů, seznamte se s některými z nich!

Mgr. Irena Šípová

Vzdělání a profesní rozvoj

Filozofická fakulta Ostravské univerzity, obory angličtina a němčina. Studijní pobyty ve Finsku a Anglii se zaměřením na školní vzdělávací programy, způsoby hodnocení a metodologii CLIL.

Co mě vystihuje?

Odhodlání a vytrvalost v profesním i osobním životě. Věřím, že s dostatečnou pílí jsou cíle dosažitelné, přestože cesta může být občas složitá.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Je důležité, aby výuka studenty bavila a posilovala jejich motivaci. Chyby vnímat jako příležitosti ke zlepšení a postupu vpřed.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda hledám nové výzvy a aktivní odpočinek, věnuji se běhu a trávím čas na horách.

Mgr. Lukáš Růžička

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta Univerzity Hradec Králové, obor Anglický jazyk a Tělesná výchova. Učitel na ZŠ, SŠ, VŠ. Metodik vzdělávání na Fotbalové asociaci ČR.

Co mě vystihuje?

"Ve zdravém těle, zdravý duch"

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Jakým způsobem jedinec přistupuje ke vzdělávání.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Trénuju fotbal, trávím čas s rodinou a pracuji na zahradě.

Mgr. MgA. Tomáš Berka

Vzdělání

Pedagogická fakulta Univerzity Hradec Králové, obor Učitelství pro střední školy - matematika a fyzika. Absolvent AMU - DAMU, obor Dramatická výchova.

Co mě vystihuje?

Smysl pro fair play, smysl pro humor, nadhled, upřímnost, dochvilnost a ledabylost při archivování.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Žák/student a hledání cest, jak ve vzájemně respektujícím se prostředí vzbuzovat zájem o studium, pochopení, získání nových znalostí a osvojení si příslušných dovedností.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Věnuji se rodině, klaunskému divadlu v nemocnicích, plánování výletů a posezení s přáteli. Mám rád hudbu, jídlo a v rámci rekreace nepohrdnu lyžováním, cyklistikou, turistikou, plaváním apod.

Mgr. Tomáš Balvín

Vzdělání a profesní rozvoj

Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, obor Anglistika-amerikanistika a filologie anglického jazyka se zaměřením na britskou literaturu, Vysoká škola evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích - studium učitelství.

Co mě vystihuje?

Považuji se za zodpovědného a samostatného člověka, který se neustále snaží rozvíjet své schopnosti a učit se nové věci. Preferuji individuální přístup a efektivní práci, která vede k dosažení konkrétních výsledků.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Ve vzdělávání považuji za důležité poskytovat studentům nástroje pro hlubší porozumění, které mohou využít nejen v konkrétním předmětu, ale i v širším kontextu. Klíčem je rozvoj dovedností, které jim pomohou orientovat se ve světě kolem nich.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Mimo školu se věnuji aktivně i pasivně hudbě a sportu.

Mgr. Jakub Altman

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, obor dějepis a společenské vědy. Absolvoval jsem různá školení a stáže například: kurz výchovného poradce, kurz hospitační činnosti, kurz instruktora lyžování, letní školu občankářů a další.

Co mě vystihuje?

Poctivost, pracovitost, pravdivost.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Pokud z hodiny odchází kladně nabité oba články vzdělávacího procesu.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Mám rád turistiku, hory, kolo, četbu.

Mgr. Michaela Horáková

Vzdělání a profesní rozvoj

VŠTVS Palestra, s.r.o., fakulta Tělesné výchovy a sportu, magisterské studium, obor Wellness specialista. Rozšíření kvalifikace dalším studiem - Sportovní a kondiční specialista, absolventka taneční konzervatoře Duncan Center, mistryně světa v akrobatickém rokenrolu (2008)

Co mě vystihuje?

Kondiční trenérka s profesionálním přístupem a dynamickým portfoliem činností, nadšení pro pohyb, radost z práce s dětmi různých věkových kategorií

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Především podpora zájmu o pohyb, který v dnešní době enormně upadá a navození psychické pohody a radosti spojené s pravidelným pohybem.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Trávím čas se svou rodinou, sportuji, poslouchám hudbu a ochutnávám dobré jídlo.

Mgr. Andrea Ehret

Vzdělání a profesní rozvoj

Fakulta umění a Fakulta humanitních a přírodních věd v Prešově- magisterské studium. Studijní pobyty a umělecké rezidence - USA, Francie, Indie. Celoživotně výcviky a kurzy mindfulness, arteterapie, wellbeing.

Co mě vystihuje?

Kreativita v životě, výuce i tvorbě.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Partenský přístup ke studentům, podpora kreativity a individuální cesty studentů k jejich vlastnímu sebevyjádření, respektující prostředí školy.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Maluju, chodím do divadla a za kulturou, moc ráda cestuji a sleduji se synem staré filmy.

BcA. David Franklin, AB et MA

Vzdělání a profesní rozvoj

Harvard College, obor kulturní antropologie, Boston School of the Museum of Fine Arts, obory grafické umění / videa / performance. Université Paris 8 St-Denis, obor "Kognice, jazyk, interakce: digitální kultura a komunikace".

Co mě vystihuje?

Lidský, intelektuální, somatický i umělecký multitool

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Společný růst a vzájemná inspirace učitele a studenta.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Cvičím a učím japonské nebojové umění Shintaido (černý pás 4. úrovně v oboru shintaido karate). Trávím čas s rodinou a přáteli, rád si povídám s lidmi, kteří mají různé názory, často jiné než mám já.

Mgr. Karel Bartoš

Vzdělání a profesní rozvoj

Univerzita Karlova- obor analytická chemie, dokončuji doktorské studium. Doplňkové pedagogické studium a studium MBA se zaměřením na management ve školství. Cenné profesní zkušenosti ze zahraničních stáží ve Finsku a Itálii.

Co mě vystihuje?

Spojuji vědeckou odbornost, smysl pro detail a otevřenost k inovacím. Důslednost, náročnost na kvalitu odvedené práce svojí i studentů, ve výuce pak rozvoj samostatného a kritického myšlení. 

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Vzdělávání je cestou k objevování, rozvoji tvořivosti a sebevědomí. Aktivní zapojení studentů, experimentování a učení se z vlastních zkušeností i chyb. Odborné znalosti předávat moderními a praktickými metodami k rozvoji studentů.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ve volném čase se již více než 20 let aktivně věnuji tanci , rád sportuji, cestuji a trávím čas v přírodě. 

Mgr. Lenka Jaklová

Vzdělání a profesní rozvoj

Filosofická Fakulta Univerzity Palackého,
„Finnish Education“ – všeobecný vzdělávací kurz pro učitele, Helsinky, Finsko,
„The Knights Hospitallers“ - kurz pro učitele dějepisu, Valetta, Malta

Co mě vystihuje?

Intelektuálně založený pedagog se zdravým životním stylem, hledající nové vzdělávací výzvy

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Zpětná vazba studentů, moderní přístupy k výuce a rozvoj jak studenta tak mne samotné.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda sportuji - jízda na kole, turistika, cestuji, věnuji se četbě a vařím.

Ing. Monika Frolíková Janů

Vzdělání a profesní rozvoj

Bankovní institut VŠ - Bankovní management a finance. Univerzita Jana Amose Komenského, obor pedagogické vědy pro učitele odborných předmětů.

Co mě vystihuje?

Lidský přístup, systematičnost, zodpovědnost. Umím propojovat technické, matematické a byznysové myšlení a srozumitelně věci vysvětlovat.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Připravit mladé lidi na reálný život – to znamená i na týmovou spolupráci, řešení problémů a schopnost přizpůsobit se změnám. Studenty se snažím podporovat, aby si věřili a měli odvahu ptát se.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Zajímám se o sport, technologie - vývoj v oblasti vzdělávání, umělé inteligence, čtu odbornou i populární literaturu, ale hlavně se věnuji své rodině.

Další kroky

Nepromeškejte důležité termíny a připravte se na studium u nás!

Navštivte nás na
Dni otevřených dveří

Poznáte náš tým, prohlédnete si budovu a získáte informace o přijímačkách.

Podejte přihlášku včas a zajistěte si své místo v lavici

Termín podání přihlášek pro školní rok 2025/26 je od 1. 2. do 20. 2. 2025.

Zavoláme vám zpět