Pedagogové

Gymnázium disponuje zkušeným týmem učitelů.

Mgr. Eva Skalová

zástupkyně ředitelky školy

Třídní učitelka 1. B

Anglický jazyk
Občanský a společenskovědní základ
Tělesná výchova

skalova.eva@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta Univerzity Palackého, učitelství pro 1. stupeň ZŠ a anglický jazyk. Studijní pobyt ve Švédsku v Uppsale – studijní program  multiculture. ČVUT – program CŽV – anglický jazyk pro 2. a 3. stupeň. Univerzita Karlova - Ped. Fakulta - Ústav pro výzkum a rozvoj vzdělávání  - doktorské studium

Stáže: Jacobs University, Brémy – učitel českého jazyka

Co mě vystihuje?

Motto: „Přes překážky ke hvězdám.“
Věřím, že každá překážka nás může posílit a posunout dál – pokud máme odvahu jít za svými cíli.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Chci v žácích probouzet zájem a radost z učení. Největší odměnou je pro mě, když si k předmětu vytvoří vztah, který přetrvá – třeba i na celý život. Vzdělávání vnímám jako cestu, na které učitel inspiruje, podporuje a pomáhá růst nejen znalostem, ale i osobnosti.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda odpočívám aktivně i pasivně. Miluju sport a cestování, ale stejně tak si užívám klidné chvíle s knihou – třeba na zahradě nebo u moře. Velmi ráda také trávím čas se svou rodinou.

Mgr. Tomáš Balvín

Třídní učitel 1. A

Anglický jazyk

balvint@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Filozofická fakulta Univerzity Karlovy, obor Anglistika-amerikanistika a filologie anglického jazyka se zaměřením na britskou literaturu, Vysoká škola evropských a regionálních studií v Českých Budějovicích - studium učitelství.

Co mě vystihuje?

Považuji se za zodpovědného a samostatného člověka, který se neustále snaží rozvíjet své schopnosti a učit se nové věci. Preferuji individuální přístup a efektivní práci, která vede k dosažení konkrétních výsledků.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Ve vzdělávání považuji za důležité poskytovat studentům nástroje pro hlubší porozumění, které mohou využít nejen v konkrétním předmětu, ale i v širším kontextu. Klíčem je rozvoj dovedností, které jim pomohou orientovat se ve světě kolem nich.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Mimo školu se věnuji aktivně i pasivně hudbě a sportu.

Mgr. Jitka Bártová

Geografie a Geologie

bartovaj@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj:

  • Přírodovědecká fakulta Univerzity Karlovy (obor Fyzická geografie)

  • Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy - didaktika Aj a zeměpisu

  • CLIL jako nástroj komunikace a zdroj informací ve výuce cizích jazyků a přírodovědných předmětů (Univerzita Karlova – akreditovaný program celoživotního vzdělávání)

Co mě vystihuje?

  • Ochota pomáhat a domluvit se

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

  • Naučit studenty chápat svět z hlediska přírodních i společenských věd a nebát se využívat techniku při práci s geografickými daty a prezentaci výsledků

  • Dát studentům možnost být v hodině aktivní

Co dělám, když nejsem ve škole?

  • Pobyt v přírodě – hory, turistika; v létě kolo, paddleboard a v zimě lyže.

  • Ráda cestuji po ČR i v zahraničí.

  • Zahrádka

Mgr. Andrea Ehret

Anglický jazyk
Estetická výchova - výtvarná výchova

ehreta@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Fakulta umění a Fakulta humanitních a přírodních věd v Prešově- magisterské studium. Studijní pobyty a umělecké rezidence - USA, Francie, Indie. Celoživotně výcviky a kurzy mindfulness, arteterapie, wellbeing.

Co mě vystihuje?

Kreativita v životě, výuce i tvorbě.

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Partenský přístup ke studentům, podpora kreativity a individuální cesty studentů k jejich vlastnímu sebevyjádření, respektující prostředí školy.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Maluju, chodím do divadla a za kulturou, moc ráda cestuji a sleduji se synem staré filmy.

PhDr. Mag. Pavel Vrbík

Německý jazyk

vrbikp@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

FF UK Praha – výchova a vzdělávání dospělých/teorie kultury

Univerzita Vídeň – filozofie, sociologie

1985 – 1991 – pracovní činnost v Rakousku, Společnost pro politickou osvětu při Univerzitě Innsbruck, Nápravné zařízení pro alkoholiky a drogově závislé ve Vídni, Zemský pracovní úřad Vídeň, kromě toho příležitostný herec malých rolí ve filmu, TV a v divadle.

1991 – doposud středoškolský a vysokoškolský učitel, překladatel a lektor ve firemním vzdělávání

Co mě vystihuje?

Na to se snažím přijít celý život. Stále neztrácím naději, že se mi to podaří.

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Aby mělo smysl.

Co dělám, když nejsem ve škole?

S oblibou prokrastinuji a zcela nevážně filozofuji, o čemž píšu a natáčím zábavná videa.

Mgr. Michaela Horáková

Tělesná výchova

horakovami@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

VŠTVS Palestra, s.r.o., fakulta Tělesné výchovy a sportu, magisterské studium, obor Wellness specialista. Rozšíření kvalifikace dalším studiem - Sportovní a kondiční specialista, absolventka taneční konzervatoře Duncan Center, mistryně světa v akrobatickém rokenrolu (2008)

Co mě vystihuje?

Kondiční trenérka s profesionálním přístupem a dynamickým portfoliem činností, nadšení pro pohyb, radost z práce s dětmi různých věkových kategorií

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Především podpora zájmu o pohyb, který v dnešní době enormně upadá a navození psychické pohody a radosti spojené s pravidelným pohybem.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Trávím čas se svou rodinou, sportuji, poslouchám hudbu a ochutnávám dobré jídlo.

BcA. David Franklin, AB et MA

Anglický jazyk

franklind@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Harvard College, obor kulturní antropologie, Boston School of the Museum of Fine Arts, obory grafické umění / videa / performance. Université Paris 8 St-Denis, obor "Kognice, jazyk, interakce: digitální kultura a komunikace".

Co mě vystihuje?

Lidský, intelektuální, somatický i umělecký multitool

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Společný růst a vzájemná inspirace učitele a studenta.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Cvičím a učím japonské nebojové umění Shintaido (černý pás 4. úrovně v oboru shintaido karate). Trávím čas s rodinou a přáteli, rád si povídám s lidmi, kteří mají různé názory, často jiné než mám já.

Mgr. Karel Bartoš

Chemie
Biologie

bartosk@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Univerzita Karlova- obor analytická chemie, dokončuji doktorské studium. Doplňkové pedagogické studium a studium MBA se zaměřením na management ve školství. Cenné profesní zkušenosti ze zahraničních stáží ve Finsku a Itálii.

Co mě vystihuje?

Spojuji vědeckou odbornost, smysl pro detail a otevřenost k inovacím. Důslednost, náročnost na kvalitu odvedené práce svojí i studentů, ve výuce pak rozvoj samostatného a kritického myšlení. 

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Vzdělávání je cestou k objevování, rozvoji tvořivosti a sebevědomí. Aktivní zapojení studentů, experimentování a učení se z vlastních zkušeností i chyb. Odborné znalosti předávat moderními a praktickými metodami k rozvoji studentů.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ve volném čase se již více než 20 let aktivně věnuji tanci , rád sportuji, cestuji a trávím čas v přírodě. 

Mgr. Lenka Jaklová

Dějepis

jakloval@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Filosofická Fakulta Univerzity Palackého,
„Finnish Education“ – všeobecný vzdělávací kurz pro učitele, Helsinky, Finsko,
„The Knights Hospitallers“ - kurz pro učitele dějepisu, Valetta, Malta

Co mě vystihuje?

Intelektuálně založený pedagog se zdravým životním stylem, hledající nové vzdělávací výzvy

Co je pro mě ve vzdělávání nejdůležitější?

Zpětná vazba studentů, moderní přístupy k výuce a rozvoj jak studenta tak mne samotné.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda sportuji - jízda na kole, turistika, cestuji, věnuji se četbě a vařím.

Diego Hernández Conesa

Španělský jazyk

hecond@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

  • Studoval jsem na Colegio Don Bosco (Salesiáni).

  • Univerzita v Alicante:

    • 1994–1999: titul v oboru Podniková ekonomika

    • 2002–2004: bakalářský titul v oboru E-Business

    • 2009–2011: magisterský titul v oboru Výuka španělštiny a angličtiny jako cizích jazyků

Profesní zkušenosti

  • 2009–2011: Učitel španělštiny a angličtiny (Academia YaHablas, Alicante)

  • 2012–2014: Učitel španělštiny (Gymnázium Františka Křižíka, Gymnázium L. Pika a jazyková škola INTERKONTAKTS, Plzeň)

  • 2014–2016: Lektor španělštiny a školitel praxe na SAXION University of Applied Sciences (Nizozemsko)

  • 2016–2019: Učitel španělštiny a angličtiny (jazyková škola EUFRAT, Plzeň)

  • 2020–2025: Online výuka španělštiny a angličtiny (Praha)

  • 2023–2024: Učitel španělštiny na Gymnáziu Na Vítězné pláni (Praha)

Co mě charakterizuje?

Mám smysl pro humor, který se snažím vkládat i do výuky. Jsem ambiciózní, ale vždy se snažím stanovovat si reálné cíle.

Co je pro mě důležité ve vzdělávání?

  • Vzájemná empatie, respekt a přátelský vztah mezi učitelem a žákem

  • Uplatnění získaných znalostí v praxi a podpora kritického myšlení

  • A samozřejmě, aby nás to všechny bavilo :-)

Co dělám, když neučím?

Rád hraju a sleduji tenis a basketbal, cestuji, poslouchám rock, chodím do přírody, zajímám se o výzkum a miluju koupání v moři – i když tady v Česku si vystačím i s řekou nebo rybníkem :-)

Mgr. Renata Drábová

Český jazyk a literatura

drabovar@skolamichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Pedagogická fakulta UK Praha, obor český jazyk, občanská nauka. Mám za sebou různá školení, např. personalistika v malém a středním podniku, vedení projektů, ke střednímu článku, k projektu Kurikulum atd.

Co mě vystihuje?

Zodpovědnost, empatie, náročnost, smysl pro humor.

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

Důležitý je vzájemný respekt, pozitivní motivace a podpora žáků na jejich cestě za vzděláním.

Co dělám, když nejsem ve škole?

Ráda čtu, koukám na filmy, scházím se s rodinou, přáteli a plním přání své kočičí spolubydlící.

Mgr. Martin Šilha

Informatika

silham@gymplmichael.cz

Ing. Jakub Havlíček

Fyzika

havlicekj@gymplmichael.cz

Více

Vzdělání a profesní rozvoj

Nanotechnologie titul Ing., probíhající phd studium didaktiky fyziky, práce v primárním výzkumu plazmatu generovaného pulsními lasery, podíl na zakládání nových základních i středních škol v Praze, poradenství v oblasti optimalizace financování výzkumu a vývoje, soukromá praxe v doučování a přípravě žáků na zkoušky, vedení volnočasových aktivit na ZŠ

Co mě vystihuje?

přímočarost

Co je pro mě ve vzdělání důležité?

svoboda

Co dělám, když nejsem ve škole?

umění

Mgr. Matouš Lomnický

Matematika

lomnicky.matous@skolamichael.cz

Další kroky

Nepromeškejte důležité termíny a připravte se na studium u nás!

Navštivte nás na
Dni otevřených dveří

Poznáte náš tým, prohlédnete si budovu a získáte informace o přijímačkách.

Podejte přihlášku včas a zajistěte si své místo v lavici

Termín podání přihlášek pro školní rok 2025/26 je od 1. 2. do 20. 2. 2025.

Zavoláme vám zpět